1. KIM JESTEŚMY?
Jesteśmy ZERIMAR VENTAS, S.A, (Ctra. Estación s/n, Campillos, Málaga) Z NIF: ESA29230547 i traktujemy Twoje dane osobowe jako osoby odpowiedzialne za leczenie. Oznacza to, że dbamy o to, jak wykorzystywać i chronić twoje dane. Zobacz więcej.
2. DLACZEGO WYKORZYSTUJEMY TWOJE DANE?
Będziemy wykorzystywać Twoje dane (uzyskane online lub osobiście) do zarządzania twoją rejestracją jako użytkownik, zarządzania zakupem produktów lub usług, uczestniczenia w zapytaniach, a także, w razie potrzeby, wysyłania spersonalizowanej komunikacji .
Pamiętaj, że gdy poprosimy Cię o uzupełnienie danych osobowych, aby zapewnić ci dostęp do niektórych funkcji lub usług Platformy, oznaczymy niektóre pola jako obowiązkowe, ponieważ są to dane, których potrzebujemy, aby móc świadczyć usługę lub dać ci dostęp do funkcjonalności w pytaniu Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się nie przekazywać nam tych informacji, możesz nie być w stanie ukończyć rejestracji jako użytkownik lub możesz nie być w stanie korzystać z tych usług lub funkcji.
1. Twoje dane identyfikacyjne (na przykład imię, nazwisko, język i kraj, z którego kontaktujesz się z nami, dane kontaktowe itp.).
Jeśli zdecydujesz się zarejestrować jako użytkownik na naszej platformie, musimy traktować twoje dane, aby zidentyfikować cię jako użytkownika i dać ci dostęp do różnych funkcji, produktów i usług, które są dostępne jako zarejestrowany użytkownik. Możesz anulować swoje zarejestrowane konto użytkownika, kontaktując się z nami za pośrednictwem działu obsługi klienta.
Masz również możliwość korzystania z dostępu lub logowania przez sieć społecznościową, taką jak Facebook lub Google, aby zarejestrować się jako nowy użytkownik lub połączyć login z bieżącym kontem. W takim przypadku dane logowania oraz adres e-mail w przypadku autoryzacji zostaną zaimportowane z konta sieci społecznościowej. Korzystając z tej opcji logowania, sieć społecznościowa może przesyłać nam dodatkowe informacje o Twoim profilu publicznym, takie jak: imię i nazwisko, płeć, przybliżony wiek lub zdjęcie profilowe, zgodnie z warunkami korzystania z sieci społecznościowe, zalecamy uważne przeczytanie. O ile nie wyrazisz na to zgody, nie będziemy przechowywać tych dodatkowych danych. Podobnie korzystanie z tej funkcji może oznaczać, że udostępniasz określone informacje o swojej działalności w sieci społecznościowej. W każdym razie zalecamy zapoznanie się z ustawieniami prywatności i polityką prywatności sieci społecznościowych, aby dowiedzieć się, jak te sieci społecznościowe traktują Twoje dane.
2. Informacje ekonomiczne i transakcyjne (na przykład dane dotyczące płatności lub karty, informacje o zakupach, zamówieniach, zwrotach itp.).
Ten cel obejmuje przetwarzanie Twoich danych, głównie w celu:
- Kontaktowania się w sprawie aktualizacji lub komunikacji informacyjnej związanej z funkcjonalnościami, zamówionymi produktami lub usługami, w tym wysyłania badań jakości o dostarczanych produktach lub usługach.
- Zarządzaj płatnością za zakupione produkty, niezależnie od użytej metody płatności.
- Aktywuj niezbędne mechanizmy, aby zapobiec potencjalnym oszustwom przeciwko tobie i nam podczas procesu zakupu. Jeśli uznamy, że operacja może być nieuczciwa, takie leczenie może spowodować zablokowanie transakcji.
- Zarządzaj możliwymi zwrotami po dokonaniu zakupu i zarządzaj prośbami o informacje na temat dostępności odzieży, rezerwacji produktów na za pośrednictwem Platformy, zgodnie z tymi opcjami, są one dostępne przez cały czas.
- Do celów rozliczeniowych i udostępnienia Tobie biletów i faktur za zakupy dokonane na Platformie.
3. Dane dotyczące połączenia, geolokalizacji i nawigacji (na przykład w przypadku interakcji z nami za pomocą telefonu komórkowego).
4. Informacje handlowe (na przykład, jeśli subskrybujesz nasz biuletyn).
Ten cel obejmuje przetwarzanie twoich danych, głównie w celu:
• W zakresie, w jakim subskrybujesz nasz Newsletter, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zarządzania Twoją subskrypcją, w tym wysyłając spersonalizowane informacje o naszych produktach lub usługach za pomocą różnych środków (takich jak e-mail lub SMS).
• Dlatego należy pamiętać, że przetwarzanie danych obejmuje analizę profilu użytkownika lub klienta w celu ustalenia preferencji użytkownika, a tym samym produktów i usług najlepiej pasujących do Twojego stylu. Czas przesłać Ci informacje. Na przykład na podstawie historii zakupów i przeglądania (a mianowicie, w zależności od elementów, które masz)