Używamy plików cookie, aby zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej witryny i aby poprawić Twoje wrażenia. Obejmuje to personalizowanie treści i reklam. Kontynuując korzystanie z tej witryny lub zamykając ten baner, akceptujesz korzystanie z plików cookie stron trzecich i podmiotów zewnętrznych.

zamknij

Czy masz jakieś pytania? Pomożemy Ci! Znajdź odpowiedź na swoje pytanie na poniższej liście lub, jeśli nie możesz znaleźć rozwiązania tego, czego szukasz, napisz do nas na adres info@zerimarleather.com lub zadzwoń/wyślij WhatsApp do > +34 662 670 200 .

Otrzymałem produkt, ale chcę zmienić rozmiar, jak mam postępować?

Możesz to zrobić, wysyłając do nas wiadomość e-mail na adres info@zerimarleather.com, podając numer referencyjny Twojego zamówienia oraz model i rozmiar, dla których musisz je zmienić. Będziemy wdzięczni, gdybyś w tytule e-maila napisał ZMIANA ROZMIARU.

Możesz również zadzwonić do nas lub wysłać nam WhatsApp pod numer +34 662 670 200. Poprosimy o Twoje imię i nazwisko lub numer referencyjny Twojego zamówienia oraz zmianę, której potrzebujesz. Gdy już to uzyskamy, zorganizujemy kolekcję posiadanego przez Ciebie produktu i jak tylko go otrzymamy, wyślemy Ci nowy rozmiar.

Otrzymałem zamówienie i chcę je zwrócić, co mam zrobić?

Możesz poprosić o zwrot, wysyłając nam wiadomość e-mail na adres info@zerimarleather.com, podając numer referencyjny Twojego zamówienia. Będziemy wdzięczni, jeśli napiszesz RETURN w temacie e-maila.

Możesz również zadzwonić do nas lub wysłać nam WhatsApp pod numer +34 662 670 200. Poprosimy o Twoje imię i nazwisko lub numer referencyjny zamówienia.

Nasze standardowe zwroty są wyceniane w Europie na 10 EUR (nie obejmuje ciężkich przedmiotów ani produktów marki Airel). Możesz też wysłać go do nas samodzielnie na następujący adres: ZERIMAR - Carretera Estación s/n, Campillos (Málaga) 29320.

Jak tylko go otrzymamy, zwrócimy kwotę przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś.

Gdzie jest moje zamówienie?

Stan zamówienia można śledzić na stronie MOJE KONTO > Moje zamówienia. Możesz również śledzić go w e-mailu, który wyślemy z numerem przesyłki firmy transportowej. Jeśli masz jakieś pytania, zadzwoń do nas!